
پاسخ گویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد استانداری امروز، دوشنبه 15 بهمن ماه 1403، از ساعت 10 تا 11 صبح پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.
مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یکنهاد مردمی است که در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی بهمنظور حمایت از اقشار نیازمند تأسیس شده و از زمان تأسیس تاکنون منشاء خدمات زیادی در زمینه های مختلف به نیازمندان بوده است.
وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه روزه مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد ، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها داده می شود.
مبشری افزود: بیشتر درخواستهای مراجعین کمیته امداد در خصوص درخواست تحت حمایتی، کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد می باشد.
مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبتشده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، آستان قدس رضوی و استانداری و سایر موارد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) به آدرسSoha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامههای این طرح است.
مبشری گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
وی با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است، یادآور شد: روزهای دوشنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی با مردم برگزار می شود و درخواست ها و نیازمندی های مردم و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.
انتهای پیام