مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد

کد :
71394
آخرین به روزرسانی :
3 مهر 1403 - 12:49

از پیشنهاد صفحه «مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد استانداری پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد استانداری امروز سه شنبه سوم مهر ماه 1403، از ساعت 10 تا 11:30 صبح پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.

مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند تأسیس شده است و از زمان تأسیس تاکنون منشاء خدمات زیادی در زمینه های مختلف به نیازمندان بوده است.

وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در شش ماهه گذشته سال جاری در کمیته امداد استان 1918 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 931 مورد مراجعه مستقیم به کمیته امداد بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله  انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، آستان قدس رضوی و استانداری و سایر موارد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) به آدرسSoha.emdad.ir  باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است، یادآور شد: روزهای دوشنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی با مردم برگزار می شود و درخواست ها و نیازمندی های مردم و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.

شایسته ذکر است، مدیرکل کمیته امداد استان در سامانه سامد استانداری، سوم مهرماه 1403، از ساعت 10تا 11:30 پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X