مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد

کد :
68608
آخرین به روزرسانی :
23 اردیبهشت 1403 - 12:08

از پیشنهاد صفحه «مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
میز خدمات الکترونیک

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات و نیازمندی های مددجویان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولان استانداری سامد (۱۱۱)  با نیازمندان به گفت‌وگو پرداخت و در جریان خواسته‌ها و نیازمندی های آنها قرار گرفت.

 مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند تشکیل‌شده و از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان استفاده می کند، گفت: ما از طریق سامانه سامد تلاش می‌کنیم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

وی با اشاره به اینکه 48 هزار خانوار با جمعیت بیش از 115 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند، تصریح کرد: به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانواده‌های تحت حمایت اجرایی شده است.

مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی هم‌زمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.

 وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir با هدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.

وی گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند با واردکردن کد ملی خود به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از برنامه های هفتگی امداد استان درطول سال فراهم سازی و تدارک ملاقات عمومی مردم با مدیرکل امداد استان بوده که دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ الی ۱۴انجام می پذیرد.

مبشری افزود:  در این ملاقات ها درخواست های مردمی در حضور آنان بررسی و به حوزه های تخصصی جهت پیگیری و انجام مساعدت لازم ارجاع می گردد.

شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری پاسخ گوی مشکلات و درخواست های 20 تماس گیرنده با این سامانه شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X