مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد

کد :
66107
آخرین به روزرسانی :
8 آذر 1401 - 11:52

از پیشنهاد صفحه «مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات و نیازمندی های مددجویان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولان استانداری سامد (۱۱۱)  با نیازمندان به گفت‌وگو پرداخت و در جریان خواسته‌ها و نیازمندی های آنها قرار گرفت.

 مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند تشکیل‌شده و از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان استفاده می کند، گفت: : ما از طریق سامانه سامد تلاش می‌کنیم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.

وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 4هزار و 828 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در هفت ماه گذشته در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

مبشری با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 1877 مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

وی در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانواده‌های تحت حمایت اجرایی شده است.

مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی هم‌زمان با سراسر کشور از آذرماه سال گذشته در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.

 وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.

وی گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند با واردکردن کد ملی خود به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X