
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی مددجویان شد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از طریق سامانه سامد پاسخگوی مشکلات و نیازمندی های مددجویان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و مسئولان استانداری سامد (۱۱۱) با نیازمندان به گفتوگو پرداخت و در جریان خواستهها و نیازمندی های آنها قرار گرفت.
مبشری با اشاره به اینکه کمیته امداد یکنهاد مردمی است که بهمنظور حمایت از اقشار نیازمند تشکیلشده و از هر فرصتی برای خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان استفاده می کند، گفت: : ما از طریق سامانه سامد تلاش میکنیم تا گرهی از مشکلات مردم باز شود.
وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 4هزار و 828 مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در هفت ماه گذشته در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
مبشری با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 1877 مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواستهای مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
وی در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبتشده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهمنظور تسهیل در خدمترسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانوادههای تحت حمایت اجرایی شده است.
مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهرهگیری از فناوریهای نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور از آذرماه سال گذشته در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.
وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامههای این طرح است.
مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.
وی گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند با واردکردن کد ملی خود بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
انتهای پیام