جواب دهی به 3673 مورد مکاتبات مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

کد :
62966
آخرین به روزرسانی :
3 بهمن 1402 - 12:28

از پیشنهاد صفحه «جواب دهی به 3673 مورد مکاتبات مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده

جواب دهی به 3673 مورد مکاتبات مردمی در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3673 مورد مکاتبات مردمی و101 هزار نامه های مردمی در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.

مبشری به آمار کلی افراد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: در حال حاضر بیش از 48 هزار خانوار با جمعیت بیش از  115 هزار نفر در قالب طرح مددجویی و تبصره 14(موقت) از خدمات حمایتی این نهاد در استان بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 3هزار و 673 مورد مکاتبات مردمی به غیر از نامه های دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان، در زمینه‌های مختلف از ابتدای سال جاری تاکنون در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

مبشری با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، 1895مورد مراجعه مستقیم به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

وی ادامه داد: مابقی درخواست ها از طریق سامانه سامد استانداری، نماینده ولی فقیه، انجمن حمایت از زندانیان، مصلحت نظام،دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس، آستان قدس رضوی و دیگر موارد بوده که پاسخگویی و راهنمایی لازم به  این متقاضیان نیز در کمترین زمان ممکن ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مکاتبات مردمی در دورم سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: در مجموع 101 هزار نامه در کمیته امداد استان مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 88 هزار و 627 مورد توسط کمیته امداد بررسی و مابقی به بنیاد شهید و بهزیستی استان انتقال داده شد.

مبشری تصریح کرد: از مجموع نامه های بررسی شده در کمیته امداد 17مربوط به دور دوم سفر ریاست جمهوری، هزار و 730 مورد مددجویی و مابقی متعلق به سایر نیازمندان بوده که پاسخگویی به آنها در دست اقدام است. 

وی با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و خدمات موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.

مبشری گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) به آدرسSoha.emdad.ir  باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X