مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد

کد :
61579
آخرین به روزرسانی :
24 آبان 1402 - 13:21

از پیشنهاد صفحه «مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد استانداری پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در سامانه سامد استانداری امروز، 24 آبان ماه 1402، از ساعت 10 تا 11 صبح پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.

مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند تأسیس شده است و از زمان تأسیس تاکنون منشاء خدمات زیادی در زمینه های مختلف به نیازمندان بوده است.

وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در هفت ماهه گذشته سال جاری در کمیته امداد استان 2460 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 1184 مورد مراجعه مستقیم به کمیته امداد بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله  انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، آستان قدس رضوی و استانداری و سایر موارد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) به آدرسSoha.emdad.ir  باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است، یادآور شد: روزهای دوشنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی با مردم برگزار می شود و درخواست ها و نیازمندی های مردم و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X