
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز سه شنبه دوم خرداد 1402 در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت و پاسخگوی تماس نیازمندان شد.
مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یکنهاد مردمی است که بهمنظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و از زمان تأسیس تاکنون منشاء خدمات زیادی در زمینه های مختلف به نیازمندان بوده است.
وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در دو ماهه اول سال جاری 709 مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
مبشری با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 266 مورد مراجعه مستقیم به کمیته امداد بوده، افزود: بیشتر درخواستهای مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
وی در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبتشده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف ازجمله نامه های ریاست جمهوری، انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهرهگیری از فناوریهای نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.
وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرسSoha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامههای این طرح است.
مبشری گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
وی به فعال شدن ورود مددجویان به سامانه سها با رمز یکبار مصرف اشاره و بیان کرد: به منظور حفظ کرامت مددجویان و همچنین ایمن سازی و هوشمندسازی بهره برداری از این سامانه ، ورود تمامی مددجویان به کارپوشه شخصی در سامانه مذکور به صورت دو عاملی با ورود نام کاربری(کدملی)، کلید واژه و درج رمز یکبار مصرف پیامکی میسر است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است، یادآور شد: روزهای دوشنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی با مردم برگزار می شود و درخواست ها و نیازمندی های مردم و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.
شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری امروز، دوم خردادماه 1402، از ساعت 9 تا 10 صبح پاسخگوی درخواست های تلفنی ده نفر از مددجویان و دیگر نیازمندان شد.
انتهای پیام