مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد

کد :
58208
آخرین به روزرسانی :
2 خرداد 1402 - 13:34

از پیشنهاد صفحه «مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
میز خدمات الکترونیک

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل سامانه سامد استانداری پاسخگوی سوالات و تماس های مردمی و جامعه هدف شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز سه شنبه دوم خرداد 1402 در محل سامانه سامد استانداری حضور یافت و پاسخگوی تماس نیازمندان شد.

مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و از زمان تأسیس تاکنون منشاء خدمات زیادی در زمینه های مختلف به نیازمندان بوده است.

وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در دو ماهه اول سال جاری 709 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

مبشری با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 266 مورد مراجعه مستقیم به کمیته امداد بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

وی در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله نامه های ریاست جمهوری، انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی هم‌زمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.

 وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرسSoha.emdad.ir  باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

وی به فعال شدن ورود مددجویان به سامانه سها با رمز یکبار مصرف اشاره و بیان کرد: به منظور حفظ کرامت مددجویان و همچنین ایمن سازی و هوشمندسازی بهره برداری از این سامانه ، ورود تمامی مددجویان به کارپوشه شخصی در سامانه مذکور به صورت دو عاملی با ورود نام کاربری(کدملی)، کلید واژه و درج رمز یکبار مصرف پیامکی میسر است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است، یادآور شد: روزهای دوشنبه هر هفته نیز ملاقات عمومی با مردم برگزار می شود و درخواست ها و نیازمندی های مردم و مراجعه کنندگان به صورت مستقیم پاسخ داده می شود.

شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری امروز، دوم خردادماه 1402، از ساعت 9 تا 10 صبح پاسخگوی درخواست های تلفنی ده نفر از مددجویان و دیگر نیازمندان شد.

انتهای پیام

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X