
جواب دهی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 6696 مورد مکاتبات مردمی
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، امروز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور در سامانه سامد استانداری پاسخگوی نیازمندان شد.
مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یکنهاد مردمی است که بهمنظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.
مبشری با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 6696 مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در سال گذشته در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 2773 مورد مراجعه مستقیم به کمیته امداد بوده، افزود: بیشتر درخواستهای مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبتشده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف ازجمله نامه های ریاست جمهوری، انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهمنظور تسهیل در خدمترسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانوادههای تحت حمایت اجرایی شده است.
مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهرهگیری از فناوریهای نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.
وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرسSoha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامههای این طرح است.
مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.
وی گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
مبشری به فعال شدن ورود مددجویان به سامانه سها با رمز یکبار مصرف اشاره و بیان کرد: به منظور حفظ کرامت مددجویان و همچنین ایمن سازی و هوشمندسازی بهره برداری از این سامانه ، ورود تمامی مددجویان به کارپوشه شخصی در سامانه مذکور به صورت دو عاملی با ورود نام کاربری(کدملی)، کلید واژه و درج رمز یکبار مصرف پیامکی میسر است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریفشده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده مردمی در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام میگیرد.
شایسته ذکر است؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری امروز، پنجم اردیبهشت ماه 1402، از ساعت 9 تا 10 صبح پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.
انتهای پیام