جواب دهی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 3872 مورد مکاتبات مردمی

کد :
54645
آخرین به روزرسانی :
25 مهر 1401 - 10:47

از پیشنهاد صفحه «جواب دهی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 3872 مورد مکاتبات مردمی » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
رویداد

جواب دهی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به 3872 مورد مکاتبات مردمی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3872 مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در شش ماهه نخست سال جاری در این نهاد به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، روزیکشنبه 24 مهرماه با حضور در سامانه سامد استانداری پاسخگوی نیازمندان شد.

مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یک‌نهاد مردمی است که به‌منظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) تشکیل شد.

مبشری با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 3872  مورد مکاتبات مردمی در زمینه‌های مختلف در شش ماهه نخست امسال در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آن‌ها داده‌شده است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 1376 مورد مراجعه مستقیم به کمیته امداد بوده، افزود: بیشتر درخواست‌های مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرض‌الحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.

مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبت‌شده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاه‌های مختلف ازجمله نامه های ریاست جمهوری، انجمن حمایت از زندانیان، دفتر نماینده ولی‌فقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانواده‌های تحت حمایت اجرایی شده است.

مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی هم‌زمان با سراسر کشور از آذرماه سال گذشته در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.

 وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامه‌های این طرح است.

مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.

وی گفت: اطلاعات تمامی خانوار‌های تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه  می‌توانند با واردکردن کد ملی خود به‌صورت الکترونیکی درخواست‌های خود را ثبت ، ارسال و مددکاران به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان و به‌خصوص اقشار نیازمند جامعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریف‌شده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ثبت‌شده مردمی در کمترین زمان ممکن انجام‌شده و اطلاع‌رسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام می‌گیرد.

شایان ذکر است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری، بیست و چهارم مهرماه 1401، از ساعت 13 تا 14 پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.

انتهای پیام

 

 

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X