پاسخگویی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در استانداری از طریق سامانه سامد پاسخگوی نیازمندان شد.
مبشری در این خصوص گفت: کمیته امداد یکنهاد مردمی است که بهمنظور حمایت از اقشار نیازمند در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل(ره) تشکیلشده است و تاکنون خدمات ارزشمندی در زمینه های مختلف از جمله اشتغال،مسکن، درمان، فرهنگی و دیگر موارد به جامعه هدف ارائه داده است.
وی با اشاره به ثبت مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 3214 مورد مکاتبات مردمی در زمینههای مختلف در پنج ماهه سال جاری در کمیته امداد استان، به ثبت رسیده و پاسخ لازم به آنها دادهشده است.
وی با اشاره به اینکه از مجموع مکاتبات مردمی در کمیته امداد استان، 1145 مورد مراجعات مستقیم مردمی به دفتر مدیرکل بوده، افزود: بیشتر درخواستهای مراجعین کمیته امداد در خصوص کمک نقدی، وام قرضالحسنه، وام خوداشتغالی، درمان، هزینه تحصیلی، ازدواج و سایر موارد بوده است.
مبشری در خصوص دیگر مکاتبات مردمی ثبتشده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این مکاتبات از دستگاههای مختلف ازجمله انجمن حمایت از زندانیان، نامه های ریاست جمهوری،دفتر نماینده ولیفقیه، بنیاد علوی، دفتر رهبری، نمایندگان، استانداری و سایر موارد است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهمنظور تسهیل در خدمترسانی به مددجویان، سیستم امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع خانوادههای تحت حمایت اجرایی شده است.
مبشری افزود: سامانه امداد هوشمند و کارآمد(سُها) باهدف چابک سازی فرآیند ارائه خدمات مطلوب به نیازمندان با بهرهگیری از فناوریهای نوین در بسترهای الکترونیکی و فضای مجازی همزمان با سراسر کشور از آذرماه سال گذشته در تمامی ادارات کمیته امداد استان اجرایی شده است.
وی افزود: سامانه امداد هوشمند به آدرس Soha.emdad.ir باهدف بهبود و مدیریت خدمات سامانه امداد هوشمند و کارآمد ایجادشده و بهروزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان و صحت سنجی ازجمله برنامههای این طرح است.
مبشری با اشاره به اینکه این طرح باهدف بهبود و مدیریت خدمات به مددجویان تحت حمایت در کمیته امداد اجرایی شده است، افزود: دسترسی آسان به سامانه، عدم مراجعه حضوری به امداد و ارائه درخواست خدمات، بخشی دیگر از مزایای این سامانه است.
وی گفت: اطلاعات تمامی خانوارهای تحت حمایت در سامانه امداد هوشمند ثبت شده و مددجویان با ورود به سامانه میتوانند با واردکردن کد ملی خود بهصورت الکترونیکی درخواستهای خود را ثبت ، ارسال و مددکاران به درخواستهای آنان رسیدگی میکنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نهاد همواره و در حد توان پاسخگوی مطالبات و درخواستهای مراجعهکنندگان و بهخصوص اقشار نیازمند جامعه است، خاطرنشان کرد: بر اساس فرآیند تعریفشده، پاسخگویی و رسیدگی به درخواستهای ثبتشده مردمی در کمترین زمان ممکن انجامشده و اطلاعرسانی لازم نیز به جامعه هدف این نهاد انجام میگیرد.
شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سامانه سامد استانداری امروز، پانزدهم شهریورماه 1401، از ساعت 12 تا 13 پاسخگوی درخواست های تلفنی مددجویان و دیگر نیازمندان شد.
انتهای پیام